Göra slut?

Jag vet inte ens hur jag ska inleda den här bloggen. Hur vet man då om det är rätt att göra slut?
Tre och ett halvt år tillsammans, sambo, gemensamma kompisar. Man älskar varandra fortfarande, men man har blivit olika. Eller bara riktigt bra vänner. Eller riktigt ordentligt ovänner. Eller, va fan, allt på en och samma gång.

Jag har aldrig varit vän med ett ex efteråt. Jag har tröttnat på honom, han på mig eller vi på varandra. Att det fortfarande finns kärlek kvar, men man ändå inte kan hålla sams är något helt nytt för mig. Därför vet jag inte hur man gör det här. Och uppdelningen av saker ska vi inte ens gå in på. Sjukt att man ens orkar bry sig om att fundera över sånt när någon man levt ihop med i tre och ett halvt år håller på att glida iväg från en...

Hur som helst, det här blir mitt sätt att ventilera. Kanske leder det ingen vart. Men jag behöver något sätt att sortera alla spretiga tankar och känslor nu. Därför är detta min break up-blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0