Dagens ingivelse

Är det någon tid på året som det passar lite mindre illa att bli singel på, så måste det vara nu.
Den här veckan har hittills varit fylld med skönt kompishäng, långa kvällar med rosévin och spontana påhitt. Som vi säger i mina hemtrakter, Värmland: Ja älsker't!!!

Visserligen lite tråkigt att några av vännerna som jag räknat med skulle stå där redo att låna ut en tröstande axel, lyser lite med sin frånvaro. En av dem som för några år sen visste allt om mig och var min högra hand i allt jag gjorde har till och med hunnit göra mig väldigt besviken. Jag menar, om någon skriver "jag orkar nog inte ses något just ikväll, allt är katastrof här hemma. Men kanske en annan kväll, framåt helgen?" kan man ju tycka att en bästa vän skulle nappa på det jobbiga istället för att börja pladdra på om helg-stuff att göra.Det är nog bara att inse att hon och jag inte längre är bästa vänner, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0