Bla bla bla

Efter allt prat i helgen känner jag bara "bla bla bla" när jag tänker på det. Visst, vi har kommit fram till några bra saker och visst är det bra att vi snackar. Men tillslut orkar man fan inte hålla på att älta saker fram och tillbaka längre.
Han flyttar om två veckor och då måste vi försöka klura ut om vi kan lösa det här eller om det tyvärr bara är så att kärlek inte räcker.

I morgon åker jag till Rom i ett par dagar för att tänka på något annat. Kommer bli grymt, men med min vanliga tur så kommer regnvädret väl dit lagom till att jag landar på Ciampino. Och jag som tänkte sitta på uteserveringar och glassa mellan varven...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej där,
kom in på din blogg av en slump via nån länk! ville bara säga att jag tycker att det var en riktig bra idé att blogga om detta hemska och jobbiga att göra slut/flytta isär, både för din egen skull att få bearbeta det och för vi andra som gått/går igenom samma sak att få veta att man aldrig är ensam! Keep up the good work, du kommer att ta det ur det vad som än händer! Lycka till! Du har fått en läsare!

2008-05-26 @ 14:29:32
URL: http://cherioee.blogg.se
Postat av: Elin

Helena: Det är rätt skönt för mig också att känna att man inte är den enda som håller på att slita upp sitt liv med rötterna just nu. Tack! :)

2008-05-27 @ 07:47:55
URL: http://thebigbreakup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0