Have some balls!

Tillbaka från Italien, och förutom alla roliga minnen ihop med kompisen är jag också ett beslut rikare. Det räcker inte med att flytta isär, det här kommer inte att fungera. Och även om det känns väldigt skönt att veta vad jag känner och tycker, så känns det som ett gigantiskt hinder att ta sig över: själva problemet med att sätta ord på det och faktiskt säga det till honom. Och sedan bo kvar tillsammans tills hans flyttar? Oh good God...

Vad härligt, jag har tårar och ångest att se fram emot hela den här veckan innan jag tar mod till mig och säger det. Om jag inte gör det känns det som det kommer äta upp mig på nolltid. Vilket är jobbigast, tro?

Kommentarer
Postat av: Lindisen

Usch, pest eller kolera verkligen.. Det där måste du ju känna själv, men om ni ff bor ihop blir det ju jobbigt i vilket fall som helst. Hur känner han, vet du det?

2008-05-27 @ 12:17:42
URL: http://www.absolutglam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0