Mommie's back

Jag vet inte om det var för att vi fick lite tid isär eller om det var resan till bästa vännerna i Göteborg som gjorde att jag fick sådan klarhet, men i dag när jag kom hem blev det plötsligt väldigt tydligt vad ett av de största problemen med mitt och M:s förhållande är. Ironiskt nog blev det aktuellt efter cirka tio sekunder.

Tänkte jag skulle prata med honom om det i kväll, vi får se. Hur som helst känns det som trippen till västkusten gjorde mig gott, eftersom jag inte har mått dåligt över förhållandet eller tänkt så mycket på det under hela helgen. Strax innan jag stack blev det oxå klart exakt när han flyttar ut, vilket var bra att få lite tid att smälta.

Nu ska jag fixa allt som han inte tagit itu med medan jag var borta. Man kanske kan gissa vad vårat problem är...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hm, låter som städning alltså.. Kan säga att det är ett problem i vårt förhållande med.. 50% av allt gnäll handlar om städning :-S

2008-05-12 @ 20:47:03
URL: http://leetaah.wordpress.com
Postat av: Elin

Helena: Städning, diskning, vattna blommorna, handla... Jag är den som måste hålla koll på allt och be honom hjälpa till. Jag är trött på att vara hemmets koordinator.

2008-05-13 @ 10:50:20
Postat av: Lindisen

Jobbigt att sådana ändå triviala saker ska förstöra ett förhållande. Men så går det ju när kommunikationen runt det falierar med. Been there. *kram*

2008-05-14 @ 10:28:14
URL: http://www.absolutglam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0